FAQ

Întrebări şi răspunsuri privind reparaţiile complete

Aici găsiţi întrebările frecvente şi răspunsurile aferente.

    Comandă

    Cum solicit o reparaţie?

    Cum solicit o reparaţie?

    Partenerul oficial Festool  de service  în România este incepand cu 1 aprilie 2019 service-ul central al Festool din republica Ceha: FESTOOL CZ s.r.o. (Ceska Lipa). Acest partener de service răspunde de toate reparațiile în garanție de pe piața românească și efectuează, de asemenea, reparații cu plată. Dacă masina dvs. Festool necesită service, vă rugăm să o duceti  celui mai apropiat partener de distribuție Festool (faceți clic aici pentru dealerii din România). Toți dealerii noștri sunt în contact cu noul nostru partener de service din Ceska Lipa și se vor ocupa sa trimită masina la  centrul de reparații. Dacă aveți întrebări, adresați-vă reprezentanților noștri de vânzări Festool în România: Mr. Sergiu Muresan (+40-746-377-056; sergiu.muresan@festool.hu).

    De ce este necesară executarea reparaţiei direct la Festool?
     Astfel, în mod normal, scula dumneavoastră rămâne la noi timp de 48 de ore pentru a fi reparată, curăţată, verificată din punctul de vedere al siguranţei electrice şi readusă la starea de funcţionare.
    Primiţi o garanţie de 6 luni pentru piesele de schimb reparate sau înlocuite. 
    Verificăm automat starea de garanţie a sculei dumneavoastră - dacă aceasta se află încă în perioada de garanţie şi este înregistrată pentru garanţia all-inclusive, reparaţia este gratuită.
    Dacă sunt disponibile actualizări de software pentru scula dumneavoastră, acestea sunt implementate, dacă este necesar, în timpul procesului de reparare.
    Angajaţii noştri sunt calificaţi special pentru repararea produselor Festool, astfel încât dumneavoastră să primiţi scula înapoi cât mai rapid posibil.
    Desigur, folosim doar piese de schimb originale - fără timp de comandă, direct din depozit.
    Înainte ca scula să vă fie returnată, aceasta este reglată fin. În plus, aceasta este curăţată uşor cu gheaţă uscată dacă prezintă depuneri persistente de murdărie.
    Asigurăm verificarea electrică de securitate conform DGUV/VDE şi emitem un certificat în această privinţă.

    Durata desfăşurării

    Cât timp se află scula mea în starea de livrare?
    De obicei, scula este reparată în decurs de 48 de ore.
    Intervalul de la ridicare şi până la returnare este de aproximativ o săptămână dacă apelaţi la serviciul nostru online de reparaţii.

    În caz de reparaţii, voi primi de la Festool un aparat de schimb?
    Nu, Festool nu oferă aparate de schimb în cazul reparaţiilor.
    Anumite reprezentanţe Festool oferă aparate de schimb dacă este necesar.
    De aceea, solicitaţi aceste informaţii de la reprezentanţa locală.

    Când ajunge coletul la destinaţie? Se poate stabili o dată în această privinţă?
    Din păcate, nu se poate stabilit o dată precisă în această privinţă.
    Scula poate fi ridicată din locaţia dorită.
    Există, de asemenea, posibilitatea de a preda în mod gratuit scula unui serviciul de coletărie. După solicitarea reparaţiei, veţi primi informaţii detaliate despre serviciile de coletărie participante.

    Serviciul nostru:

    Partenerul oficial Festool  de service  în România este incepand cu 1 aprilie 2019 service-ul central al Festool din republica Ceha: FESTOOL CZ s.r.o. (Ceska Lipa). Acest partener de service răspunde de toate reparațiile în garanție de pe piața românească și efectuează, de asemenea, reparații cu plată. Dacă masina dvs. Festool necesită service, vă rugăm să o duceti  celui mai apropiat partener de distribuție Festool (faceți clic aici pentru dealerii din România). Toți dealerii noștri sunt în contact cu noul nostru partener de service din Ceska Lipa și se vor ocupa sa trimită masina la  centrul de reparații. Dacă aveți întrebări, adresați-vă reprezentanților noștri de vânzări Festool în România: Mr. Sergiu Muresan (+40-746-377-056; sergiu.muresan@festool.hu)

     

    Costuri

    Cât mă costă ridicarea?
    Ridicarea este întotdeauna gratuită pentru dumneavoastră. Numai transportul retur poate presupune costuri.
    Partenerul oficial Festool  de service  în România este incepand cu 1 aprilie 2019 service-ul central al Festool din republica Ceha: FESTOOL CZ s.r.o. (Ceska Lipa). Acest partener de service răspunde de toate reparațiile în garanție de pe piața românească și efectuează, de asemenea, reparații cu plată. Dacă masina dvs. Festool necesită service, vă rugăm să o duceti  celui mai apropiat partener de distribuție Festool (faceți clic aici pentru dealerii din România). Toți dealerii noștri sunt în contact cu noul nostru partener de service din Ceska Lipa și se vor ocupa sa trimită masina la  centrul de reparații. Dacă aveți întrebări, adresați-vă reprezentanților noștri de vânzări Festool în România: Mr. Sergiu Muresan (+40-746-377-056; sergiu.muresan@festool.hu)

    Cât mă costă reparaţia?
    Dacă scula dumneavoastră este înregistrată pentru garanţia all-inclusive, reparaţiile din cadrul perioadei de garanţie sunt gratuite pentru dumneavoastră.
    În toate celelalte cazuri, veţi primi din partea noastră un deviz estimativ imediat după evaluarea defectelor. Pentru a-l crea şi calcula cât mai exact posibil, trebuie să dezasamblăm scula pentru a putea identifica toate defectele. Bineînţeles, acţionăm cu deosebit de multă atenţie, iar scula va fi dezasamblată numai dacă este absolut necesar. Astfel, prevenim costurile suplimentare inutile în timpul reparaţiilor. De asemenea, puteţi specifica o limită de costuri atunci când comandaţi reparaţia - vă vom repararea cu plăcere scula în limita costurilor specificate, fără întrebări suplimentare, iar dacă va fi necesar, vom emite un deviz estimativ pentru reparaţiile ulterioare. Această posibilitate se aplică în special pentru sculele mai vechi care s-au devalorizat.

    Cât costă un deviz estimativ?
    Emiterea devizelor estimative este întotdeauna gratuită pentru dumneavoastră.

    În devizul estimativ sunt specificate piesele lipsă ale sculei?
    Sunt instalate şi specificate piesele importante pentru funcţionare şi siguranţă. Dacă ne trimiteţi, de exemplu, un ferăstrău circular fără capota pendulară, noi trebuie să o montăm, pentru siguranţa noastră, şi să o includem în devizul estimativ. 

    Ambalare şi expediere

    De ce trebuie să precizez dimensiunea acumulatorilor în cazul reparaţiei sculelor cu acumulatori şi acumulatorilor?
    Acumulatorii litiu-ion sunt în general clasificaţi ca fiind mărfuri periculoase. Prevederile speciale sunt valabile începând cu 100 Wh. La Festool, acumulatorii sunt incluşi începând de la o dimensiune de 6,2 amper-oră (Ah) a acestora.
    Pentru a asigura un transport sigur, trebuie să cunoaştem următoarele detalii:

    • Numărul exact de bucăţi
    • Notaţia articolului cu numărul de reper (T-Nr.) disponibil pe partea posterioară a acumulatorului
    • Capacitatea acumulatorului, de asemenea, disponibilă pe partea posterioară a acumulatorului

    Dacă lotul expediat conţine un bun periculos, vă vom pune la dispoziţie autocolantul corespunzător cu posibilitate de descărcare.

    Pot specifica o altă adresă de ridicare sau de livrare?
    Da, poate fi specificată o adresă alternativă de ridicare sau de livrare la comanda unei reparaţii prin intermediul MyFestool sau unei persoane de contact.

    Cum împachetez sculele defecte?
    Dacă scula dumneavoastră se află într-un sistem SYSTAINER, aceasta nu trebuie ambalată suplimentar.
    Sculele independente trebuie să fie ambalate în siguranţă în cutii asigurate împotriva ruperii.
    Pentru aparatele şi maşinile de mari dimensiuni (de exemplu, ferăstraie de retezat sau aspiratoare mobile), vă putem pune la dispoziţie o cutie de transport - vă rugăm să vă adresaţi centrului nostru de service Festool: 

    Partenerul oficial Festool  de service  în România este incepand cu 1 aprilie 2019 service-ul central al Festool din republica Ceha: FESTOOL CZ s.r.o. (Ceska Lipa). Acest partener de service răspunde de toate reparațiile în garanție de pe piața românească și efectuează, de asemenea, reparații cu plată. Dacă masina dvs. Festool necesită service, vă rugăm să o duceti  celui mai apropiat partener de distribuție Festool (faceți clic aici pentru dealerii din România). Toți dealerii noștri sunt în contact cu noul nostru partener de service din Ceska Lipa și se vor ocupa sa trimită masina la  centrul de reparații. Dacă aveți întrebări, adresați-vă reprezentanților noștri de vânzări Festool în România: Mr. Sergiu Muresan (+40-746-377-056; sergiu.muresan@festool.hu)

    De ce scula mea este returnată în stare dezasamblată şi nu asamblată?
    Pentru a crea şi calcula cât mai exact posibil devizul estimativ, trebuie să dezasamblăm scula pentru a putea identifica toate defectele.
    După primirea devizului estimativ, aţi decis că nu doriţi efectuarea reparaţiilor şi aţi solicitat returnarea sculei defecte.
    În cazul în care există un pericol pentru siguranţă, avem obligaţia de a nu returna scula în stare nefuncţională, conform dispoziţiilor legale (directivele DGVU 3+4 şi prevederile VDE/ÖVE), pentru a evita rănirea clienţilor şi utilizatorilor. De aceea, vom calcula o taxă pauşală de 20 €, plus TVA.
    Dacă montaţi scula defectă şi nu solicitaţi din nou repararea acesteia, vom aplica o taxă pauşală de 50 € plus TVA din cauza volumului de lucru crescut. Însă chiar şi în acest caz avem parţial obligaţia de a nu returna scula în stare nefuncţională, pentru a evita rănirea clienţilor şi utilizatorilor.

    Comandă în afara graniţelor

    Unde pot repara scula dacă mă aflu în străinătate?

    Desigur, aveţi posibilitatea de a solicita reparaţia sculei dumneavoastră direct în ţara în care vă aflaţi dacă acolo există un serviciu de reparaţii Festool disponibil. Pentru informaţii suplimentare, selectaţi ţara corespunzătoare pe www.festool.com/service

    Ce drepturi de garanţie am dacă am achiziţionat şi am înregistrat o sculă în România, iar acum mă aflu în străinătate?

    Vă rugăm să vă adresaţi în acest caz centrului nostru de service Festool, la:

    Partenerul oficial Festool  de service  în România este incepand cu 1 aprilie 2019 service-ul central al Festool din republica Ceha: FESTOOL CZ s.r.o. (Ceska Lipa). Acest partener de service răspunde de toate reparațiile în garanție de pe piața românească și efectuează, de asemenea, reparații cu plată. Dacă masina dvs. Festool necesită service, vă rugăm să o duceti  celui mai apropiat partener de distribuție Festool (faceți clic aici pentru dealerii din România). Toți dealerii noștri sunt în contact cu noul nostru partener de service din Ceska Lipa și se vor ocupa sa trimită masina la  centrul de reparații. Dacă aveți întrebări, adresați-vă reprezentanților noștri de vânzări Festool în România: Mr. Sergiu Muresan (+40-746-377-056; sergiu.muresan@festool.hu)